Radu Constantinescu, 12 furioși magnifici, în Ziarul de duminică,
supliment al Ziarului Financiar, 5 martie 2015
„Spiritul piesei rezistă, splendid și tonic, într-un spectacol care trebuie să rămână în repertoriul Naționalului ca un etalon de dramaturgie organic inserată în social.“
Horațiu Damian, 12 oameni care ezită,
în Agerkult din 5 martie 2015
„În cadrul programului Teatru - forum, iniţiat de Naţionalul clujean cu acest spectacol, n-ar fi lipsită de interes o prelungire a dezbaterilor de pe scenă în sală, eventual, după reprezentaţie.“
Adrian Țion, Logică și prejudecată - 12 oameni furioși,
în Agenda LiterNet.ro, martie 2015
„E o piesă reușită, din toate punctele de vedere (...). Reprezentația are o distribuție de excepție, cu trei actrițe a căror imagine și gestică teatrală se potrivesc perfect cu rolul jucat în această piesă: Alexandra Tarce, interpretând tânăra călugăriță cu deviații mistice și accente de cruntă nebunie - hiperbolizate chiar prin fizionomia acestei actrițe, ai cărei ochi mari și privire de copilă naivă și traumatizată, dau forță tragică întregului spectacol; Miriam Cuibus, în rolul Maicii superioare a mănăstirii, o ,,avocată" și-n același timp o complice a tinerei ce se presupune că și-ar fi ucis copilul, și Irina Wintze, ce, prin eleganța-i specifică și imaginea cumva rece pe care o inspiră, a profesionistei detașate, întruchipează perfect medicul psihiatru, ce caută să deslușească ițele complicate ale poveștii mistice de viață și de moarte, petrecută în cadrul monahal.“
Florin Moldovan, Agnus Dei - o piesă „horror" la Teatrul Național Cluj,
în Ziar de Cluj, 4 mai 2015
Florin Moldovan, Elling - povestea adaptării a doi frumoşi nebuni, într-o lume nebună,
în Ziar de Cluj.ro, 3 decembrie 2014
Scenografia simplă și eficientă a regizorului focusează pe actori, pe jocul și evoluția lor incredibilă (dar adevărată), muzica originală norvegiană a fost aleasă tot de de regizor – solista Solfrid Molland. (…) Martori ai punerii în scenă a unui subiect foarte dificil (peste care planează amenințarea umo rului facil, superficial și kitschist), regizorul Sorin Misirianțu ne-a propus un spectacol complex, de subtilă profunzime și, concomitent, cu mare audiență la public, dovedind că poate fi inclus în restrânsul cerc elevat al directorilor de scenă români. Spectatorii au aplaudat îndelung și ovaționat întregul spectacol și, mai ales, prestația de excepție a celor doi protagoniști principali.
Eugen Cojocaru, Dați-ne o viață normală!,
în Tribuna nr.328, 1-15 mai 2016