regia tehnică: Arhidiade Mureşan
lumini: Mădălina Mânzat, Alexandru Corpodean, Ionuţ Maier
sonorizare: Vasile Crăciun
sufleor: Crina Onaca
Yasmina Reza a scris piesa în 2006. Jurgen Gösch a pus-o în scenă la Schauspielhaus din Zürich, apoi piesa a fost regizată de însăşi autoarea la Teatrul Antoine, din Paris, avându-i în distribuţie pe: Isabelle Huppert, André Marcon, Valérie Bonneton şi Éric Elmosnino. Filmul lui Roman Polanski, Carnage, al cărui scenariu l-a făcut scriitoarea şi pentru care a primit premiul pentru cea mai bună adaptare la Festivalul de la Cannes din 2011, a făcut-o faimoasă. Filmul s-a bucurat de o distribuţie prestigioasă: Jodie Foster, Kate Winslet, John C. Reilly şi Christoph Waltz. Pentru piesele sale, scriitoarea a fost recompensată cu prestigioasele premii Laurence Olivier Award (Marea Britanie) şi Tony Award (SUA).
În salonul familiei Houllié, înţesat de cărţi, având pe pereţi fotografii dintr-un ţinut african aflat în război, soseşte familia Reille, invitată la o discuţie în urma unui incident anodin: Ferdinand, odrasla familie Reille, îl lăsase fără dinţii din faţă pe Bruno, băiatul familiei Houllié. Debutul întrevederii are loc în parametri civilizaţi, sub semnul convenţiei sociale, ca apoi totul să degenereze într-o confruntare frenetică a celor două cupluri, de un comic muşcător, din care ies la suprafaţă toate frustările vieţii de cuplu.
Prețul biletelor:
50 lei, 40 lei, 30 lei, 20 lei, 10 lei (în funcţie de locul din sala de spectacol);
10 lei - reducere pentru elevi, studenţi şi pensionari.
„Îndeobşte, vodevilul e socotit un gen minor. Numai că aşa minor cum e el, vodevilul se răzbună dacă, în momentul reprezentării, nu i se acordă respectul cuvenit. Adică dacă nu i se asigură interpreţi pe măsură, stăpâni pe meserie. De astfel de interpreţi a avut parte montarea clujeană. Actorii cu experienţă, deja îndelung verificaţii Irina Wintze şi Marian Râlea (soţii Houllié), i-au avut drept parteneri remarcabili pe tinerii Diana Buluga şi Miron Maxim (soţii Reille), tuspatru jucând ireproşabil, cu nerv, cu vervă, cu umor, în crescendo, în decorul primitor conceput de Valentin Codoiu.“
Mircea Morariu, Patru oameni cumsecade, în Adevărul.ro, 7 august 2014 și revista Teatrul azi nr.10,11,12/2014
„În spectacolul clujean, se ţese o pânză subţire între realul contondent şi metafizicul virulent, aflat în stare latentă. Se insinuează o îngrijorare comună celor două familii prinse în conflict privind modul de viaţă impus de reguli severe care aşteaptă să fie încălcate. Primul care dă semne că va ieşi din cercul convenienţelor e Marian Râlea prin felul în care abordează personajul interpretat. Departe de a fi convenţional, el e pivotul care marchează puncte importante în contul satirei.“