Mihaela Panainte are o solidă formație muzicală. La Liceul „Dinu Lippati”“ din București a studiat canto clasic timp în care, spune regizoarea, „mă trezeam în fiecare zi la patru dimineaţa ca să studiez la pian, repetam solfegii câteva ore pe zi, îmi exersam vocea pe fiecare sunet. Uneori, stăteam săptămâni întregi pe un singur sunet“. Este absolventă a secției de canto și regie de operă a Conservatorului „Gheorghe Dima“ din Cluj. În 2006 montează opera Vocea Umană de Francis Poulenc la Casa Tranzit din Cluj, iar în 2007, ca lucrare de diplomă, opera Cavalleria Rusticana de Pietro Mascagni la Opera Maghiară de Stat. Primul text pe care l-a abordat a fost Delir în doi, în trei... în câţi vreţi de Eugène Ionesco, în 2007, în teatrul ei independent Uthopia Theater de la Fabrica de Pensule din Cluj, spațiu în care regizoarea și-a desfășurat activitatea timp de cinci ani. Au urmat, tot de Ionesco, Scaunele, în 2010, Iona de Marin Sorescu, la Salina Turda în 2013, performance-ul lui Marian Ilea și Mircea Bochiș, Medio Monte la Colonia de Pictură de la Baia Mare și Noul locatar de Ionesco la Teatrul Municipal Baia Mare, în 2014, Cartea bătrânilor după poemul lui Domokos Szilágyi, în 2016, la Teatrul Maghiar de Stat din Cluj.
Iat-o acum, pentru prima oară la Naționalul clujean, în postura de a descifra un text prin excelență încriptat, Procesul de Franz Kafka, pretext pentru a-i pune câteva întrebări despre lucrul la acest spectacol și nu numai.
Luni, 24 aprlie, a avut loc conferința de presă prilejuită de premiera spectacolului Procesul de Franz Kafka, la care vă invităm sâmbătă, 29 aprilie 2017, ora 19:00, în sala mare la teatrului.
Au fost prezenți regizoarea spectacolului, Mihaela Panainte, scenograful Helmut Stürmer și actorii Ionuț Caras, Elena Ivanca, Patricia Brad, Angelica Nicoară, Adrian Cucu, Cristian Grosu, Matei Rotaru, Radu Lărgeanu și Cristian Rigman.
Discuțiile, moderate de directoarea artistică a teatrului, Ștefana Pop-Curșeu, au atins subiecte dintre cele mai intersante, de la actualitatea textului kafkian, la relația scenografiei cu regia și jocul actoricesc, la provocările pe care stilul de joc inspirat din metoda lui David Esrig le lansează și la experiența actorilor în confruntare cu Kafka, un autor dificil care nu cruță nici un colțișor al subconștientului omenesc.
ANUNȚ Nr. 990 din 07.04.2017: REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI PENTRU ocuparea posturilor CONTRACTUALE de execuție vacante de Economist IA și Economist I
În urma concursului organizat în data de 04.04.2017, pentru angajarea pe perioadă nedeterminata pe posturile vacant de economist IA și economist I, au fost realizate următoarele rezultate:
ANUNȚ Nr. 989/07.04.2017 privind rezultatele probei de interviu la concursului pentru ocuparea funcțiilor contractuale vacante de Economist I și Economist IA. În urma finalizării probei de interviu, comisia consemnează următoarele rezultate: