Noutăţi

 Arhivă de afişe

Galerie foto

Galerie video

Postat pe 04.10.2021
Modificarea condiţiilor de acces la spectacolele Teatrului Naţional din Cluj-Napoca
 

Teatrul Naţional din Cluj-Napoca îşi va continua activitatea cu publicul, în condițiile stipulate de Hotărârea nr. 201 / 03.10.2021 a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Cluj. Spectacolele Teatrului Național vor fi prezentate, în cursul lunii octombrie, în următoarele condiții:

 

·        accesul la spectacole va fi permis doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii și al ministrului sănătății, emis în temeiul art. 44 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;

 

·        spectatorii trebuie să facă dovada acestor situaţii prin intermediul certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID-19, care poate fi generat accesând linkul: https://certificat-covid.gov.ro/login; certificatul digital UE va fi însoţit obligatoriu de un act de identitate; nu se aplică în cazul persoanelor care au vârsta mai mică sau egală cu 12 ani.

 

·        purtarea măștii de protecție este obligatorie pe toată durata prezenței în clădirea Teatrului Național;

 

·        spectacolele vor avea loc cu ocuparea a max. 50% din capacitatea sălii.

 

Participarea la spectacole în baza prezentării unui rezultat negativ al unui test pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai este permisă.

În cazul în care aţi achiziţionat bilete şi nu mai puteţi participa la spectacole ca urmare a acestor modificări în regulamentul de acces, aveţi posibilitatea de a returna aceste bilete până cel târziu în ziua desfășurării spectacolului respectiv.

Biletele achiziţionate din Agenţia de bilete se returnează în Agenţie, iar pentru returnarea biletelor procurate online vă rugăm să luaţi legătura cu reprezentanţii Bilete.ro la adresa de email office@bilete.ro.