Scenograf costume: Alexandra Constantin
asistent regie: Mirela Cioabă
versiunea scenică: Carmen Stanciu
ilustrația muzicală: Eugen Sandu
Distribuția:
Aneta Duduleanu - Tamara Popescu
Wanda Serafim - Costinela Ungureanu
Margareta Aldea - Petronela Zurba
Colette Duduleanu - Alina Mangra
Fräulein - Romaniţa Ionescu
Lena - Geni Macsim
Zoia - Raluca Păun
Zamfira - Ioana Andone
Mircea Aldea - Cătălin Vieru
Georges Duduleanu - Alex Calangiu
Ianache Duduleanu - Nicolae Vicol
Un tânăr - Cătălin Miculeasa
Fetiţele Duduleanu - Ioana Vicol şi Romana Vicol
„Funerarul și viața în tonuri senzațional-comice, iată rețeta «oltenească» pe care Alexandru Kirițescu (1888-1951) a reușit să ne-o livreze impecabil în cea mai populară piesă a sa, Gaițele, una dintre cele mai îndrăgite de generații succesive de spectatori. Deși a scris peste o duzină, Kirițescu pare autorul unei singure piese, atât de populară a devenit Gaițele, cu toate că la premieră (1930, Teatrul Regina Maria) critica l-a făcut «praf»! Camil Petrescu a receptat-o cu indulgență, dar îi reproșa autorului că folosește expresii franțuzite (cuib de viespi, nu «viespar», cum zicem noi, românii...). Cele trei oltence, Aneta, Zoia și Lena, îndrăgostite de spectacolul morții celorlalți, sunt aidoma celor trei Erinii din mitologia greacă (la noi ar fi numite mai simplu, cobe), doar că în cheie minoră, bavardă, profețind neantul prin ton vesel-apocaliptic, dedulcit la țâfnă și sarcasm, așa cum alții sunt la coliva parastaselor: cea mai bună din lume, se știe. Kirițescu e senzațional și azi pentru că, în bună parte, nici noi nu ne-am schimbat: ne place să ne dăm în spectacol și reușim de minune.“ (Nicolae Coande)
O producție a Teatrului Național „Marin Sorescu“ Craiova