CLOVNI EXTRATEREȘTRI
scenariu de Eli Simon
regia: Eli Simon
Data premierei: vineri, 10 octombrie 2014

„Spectacolul e omogen şi colectiv, anulând ideea de vedetă care să iasă în evidenţă. Se remarcă echipa, ansamblul, chiar dacă fiecare îşi găseşte momentul său de inspiraţie. Iar inadvertenţele şi inconsecvenţele trebuiesc iertate, aşa cum numai copiii ştiu să ierte o poveste frumoasă, chiar dacă nu perfectă. Există o secvenţă superbă, cea a demascării clovnilor, care ar trebui să le spună multe celor mai înaintaţi în vârstă.“

Horaţiu Damian, Copilul care supravieţuieşte,

în Agerkult, 25 septembrie 2014

JOHN WAYNE E DE VINĂ
după ZEUL MĂCELULUI de Yasmina Reza

regia: Cristian Hadji-Culea
Data premierei: joi, 24 iulie 2014

„Îndeobşte, vodevilul e socotit un gen minor. Numai că aşa minor cum e el, vodevilul se răzbună dacă, în momentul reprezentării, nu i se acordă respectul cuvenit. Adică dacă nu i se asigură interpreţi pe măsură, stăpâni pe meserie. De astfel de interpreţi a avut parte montarea clujeană. Actorii cu experienţă, deja îndelung verificaţii Irina Wintze şi Marian Râlea (soţii Houllié), i-au avut drept parteneri remarcabili pe tinerii Diana Buluga şi Miron Maxim (soţii Reille), tuspatru jucând ireproşabil, cu nerv, cu vervă, cu umor, în crescendo, în decorul primitor conceput de Valentin Codoiu.“

Mircea Morariu, Patru oameni cumsecade,
în Adevărul.ro, 7 august 2014 și revista Teatrul azi  nr.10,11,12/2014

„În spectacolul clujean, se ţese o pânză subţire între realul contondent şi metafizicul virulent, aflat în stare latentă. Se insinuează o îngrijorare comună celor două familii prinse în conflict privind modul de viaţă impus de reguli severe care aşteaptă să fie încălcate. Primul care dă semne că va ieşi din cercul convenienţelor e Marian Râlea prin felul în care abordează personajul interpretat. Departe de a fi convenţional, el e pivotul care marchează puncte importante în contul satirei.“

Adrian Ţion, Incongruenţe în Zeul măcelului,
în LiterNet.ro, 9 august 2014

CUTIA PANDOREI
de Katalin Thuróczy
regia: Andrei Măjeri
Data premierei: marţi, 20 mai 2014

„Fără doar şi poate, Cutia Pandorei e spectacolul marii actriţe ce se numeşte Miriam Cuibus. Al profesionalismului, dar şi al generozităţii acesteia. Cum spuneam, rolul îi impunea interpretei să îşi devoreze partenerul. Miriam Cuibus nu o face oricum, nu o face la modul egoist-acaparator al lui eu şi numai eu, ci lăsându-i lui Cătălin Codreanu toate oportunităţile de a nu trece neobservat. Oportunităţi de care Cătălin Codreanu chiar a ştiut să profite. Dar Miriam Cuibus a mai avut şi generozitatea, şi înţelepciunea de a nu contrapune recitalul său ritmului interior al spectacolului, palpitului acestuia, logicii sale generale. Adică acelor coordonate ce se cuveneau stabilite de regizor. Andrei Măjeri a ştiut să facă asta.“

Mircea Morariu, Spectacolul şlagăr,
în adevărul.ro, 3 iunie 2014 şi Teatrul azi, nr.7-8-9/2014

De la un capăt la altul, istorisirea e punctată de replici spumoase și amuzante, dublate de mimica exacerbată și deosebit de expresiv-comică a actriței Miriam Cuibus, ce face un rol spectaculos (...) Cutia Pandorei poate nu ar fi ceea ce e, dacă nu ar beneficia de jocul marii actrițe Miriam Cuibus, ce face niște tumbe cu trupul, cu limba, cu ochii, ce joacă un rol de babă nebună cu o tinerețe nebunească, cu o voluptate a jocului, dusă până la paroxism.

Florin Moldovan, Cutia Pandorei - o bătrână tânără la minte își ucide cei trei soți în aplauzele spectatorilor,

în Ziar de Cluj, 20 oct.2014