APOLODOR
după Gellu Naum
spectacol concert de: Ada Milea
Data premierei: sâmbătă, 7 martie 2015

Apolodor e un tonic estetic, un cocteil de forță imaginativă, emoție și energie. De calitate premium. Precum Cartea care l-a inspirat, spectacolul Naționalului clujean e, sub aparența jovialității ludice și a umorului suav, o modalitate de a privi atent lumea înconjurătoare, în încercarea de a o desluși cât mai bine. Deja „mi-e dor, mi-e dor, mi-e doooor" de show-ul cu Apolodor!“

Oltița Cîntec, Inventivitate ludică,
în Suplimentul de Cultură.ro, nr.475, 16.03.2015

„În interpretarea lui Dragoş Pop, Apolodor este cu adevărat eroul principal al spectacolului, cel care controlează sala de la prima apariţie. Interacţiunea cu publicul este exemplară, secvenţe semnificative din spectacol derulând-se interactiv, sub bagheta magică a actorului. Practic, versurile lui Gellu Naum sunt doar pretextul pentru o grandioasă improvizaţie pe temă dată. Asistăm, de fapt, la un spectacol de stand-up comedy unde, sub masca seriozităţii şi a candorii, cu umor subtil şi glume de bună calitate, care nu alunecă nici un moment în vulgaritate, actorul construieşe un personaj fabulous.“

Radu Constantinescu, Gellu Naum - superstar,
în ZF - Ziarul de Duminică, joi, 19 martie 2015

12 OAMENI FURIOȘI
de Reginald Rose
regia: Tudor Lucanu
Data premierei: sâmbătă, 28 februarie 2015

„Spectacolul are ritm cinematografic şi o plastică a mişcării amintind de atributele dansului modern. Întreaga trupă joacă frenetic, dar cu exactitatea unui ceasornic, deşi la diapazonuri diferite.“

Radu Constantinescu, 12 furioși magnifici, în Ziarul de duminică,

supliment al Ziarului Financiar, 5 martie 2015

„Spiritul piesei rezistă, splendid și tonic, într-un spectacol care trebuie să rămână în repertoriul Naționalului ca un etalon de dramaturgie organic inserată în social.“

Horațiu Damian, 12 oameni care ezită,
în Agerkult din 5 martie 2015

„În cadrul programului Teatru - forum, iniţiat de Naţionalul clujean cu acest spectacol, n-ar fi lipsită de interes o prelungire a dezbaterilor de pe scenă în sală, eventual, după reprezentaţie.“

Adrian Țion, Logică și prejudecată - 12 oameni furioși,
în Agenda LiterNet.ro, martie 2015

AGNUS DEI
de John Pielmeier
regia: Cătălin Bocîrnea
Data premierei: vineri, 20 februarie 2015

„E o piesă reușită, din toate punctele de vedere (...). Reprezentația are o distribuție de excepție, cu trei actrițe a căror imagine și gestică teatrală se potrivesc perfect  cu rolul jucat în această piesă: Alexandra Tarce, interpretând tânăra călugăriță cu deviații mistice și accente de cruntă nebunie - hiperbolizate chiar prin fizionomia acestei actrițe, ai cărei ochi mari și privire de copilă naivă și traumatizată, dau forță tragică întregului spectacol; Miriam Cuibus, în rolul Maicii superioare a mănăstirii, o ,,avocată" și-n același timp o complice a tinerei ce se presupune că și-ar fi ucis copilul, și Irina Wintze, ce, prin eleganța-i specifică și imaginea cumva rece pe care o inspiră, a profesionistei detașate, întruchipează perfect medicul psihiatru, ce caută să deslușească ițele complicate ale poveștii mistice de viață și de moarte, petrecută în cadrul monahal.“

Florin Moldovan, Agnus Dei - o piesă „horror" la Teatrul Național Cluj,
în Ziar de Cluj, 4 mai 2015