Adrian Țion, Logică și prejudecată - 12 oameni furioși,
în Agenda LiterNet.ro, martie 2015

AGNUS DEI
de John Pielmeier
regia: Cătălin Bocîrnea
Data premierei: vineri, 20 februarie 2015

„E o piesă reușită, din toate punctele de vedere (...). Reprezentația are o distribuție de excepție, cu trei actrițe a căror imagine și gestică teatrală se potrivesc perfect  cu rolul jucat în această piesă: Alexandra Tarce, interpretând tânăra călugăriță cu deviații mistice și accente de cruntă nebunie - hiperbolizate chiar prin fizionomia acestei actrițe, ai cărei ochi mari și privire de copilă naivă și traumatizată, dau forță tragică întregului spectacol; Miriam Cuibus, în rolul Maicii superioare a mănăstirii, o ,,avocată" și-n același timp o complice a tinerei ce se presupune că și-ar fi ucis copilul, și Irina Wintze, ce, prin eleganța-i specifică și imaginea cumva rece pe care o inspiră, a profesionistei detașate, întruchipează perfect medicul psihiatru, ce caută să deslușească ițele complicate ale poveștii mistice de viață și de moarte, petrecută în cadrul monahal.“

Florin Moldovan, Agnus Dei - o piesă „horror" la Teatrul Național Cluj,
în Ziar de Cluj, 4 mai 2015

ELLING
de Axel Hellstenius și Petter Naess
regia şi scenografia: Sorin Misirianţu
Data premierei: joi, 27 noiembrie 2014

„Spectacolul e nu despre doi nebuni, ci despre toți nebunii din lumea asta, ce-și caută locul și menirea în societate, prin și printre oameni. Indiferent de traumele suferite și de sechelele survenite în urma lor, fiecare se regăsește și se sprijină pe un altul, și, astfel, piesa, deși are o temă tragică, reușește, în regia lui Sorin Misirianțu, să devină altceva: nici dramă, nici tragedie, nici tragi-comedie, ci o pură și simplă poveste veselă despre prietenie, despre amor și despre viață, cu happy-end, în care problemele și problematica unor nebuni sunt doar un pretext pentru a ilustra în subtext problemele și problematica nebuniei «normale», în care ne recunoaștem majoritatea, cei care nu se recunosc fiind de fapt adevărații bovarici și nebuni.“

Florin Moldovan, Elling - povestea adaptării a doi frumoşi nebuni, într-o lume nebună,
în Ziar de Cluj.ro, 3 decembrie 2014

Scenografia simplă și eficientă a regizorului focusează pe actori, pe jocul și evoluția lor incredibilă (dar adevărată), muzica originală norvegiană a fost aleasă tot de de regizor – solista Solfrid Molland. (…) Martori ai punerii în scenă a unui subiect foarte dificil (peste care planează amenințarea umo rului facil, superficial și kitschist), regizorul Sorin  Misirianțu ne-a propus un spectacol complex, de subtilă profunzime și, concomitent, cu mare audiență la public, dovedind că poate fi inclus în restrânsul cerc elevat al directorilor de scenă români. Spectatorii au aplaudat îndelung și ovaționat întregul spectacol și, mai ales, prestația de excepție a celor doi protagoniști principali.

Eugen Cojocaru, Dați-ne o viață normală!,
în Tribuna nr.328, 1-15 mai 2016